luni, 16 aprilie 2012

Ce fel de prieteni va doriti?




De obicei la intrebarea "Ce fel de prieteni va doriti?" majoritatea persoanelor se gandesc la oameni.Dar eu nu;)Pana acum am observat ca oamenii te inseala si ii pierzi ca pr
ieteni dar am cunoscut o gramada de "prieteni" care nu ne vor trada niciodata.Da,este vorba despre caini:)Mereu loiali stapanilor acestia ne sunt intodeauna alaturi si ii ajuta pe copii sa invete ce inseamna responsabilitate si iubirea si grija fata de animalele de companie si nu numai.Am descoperit un caine foarte drag mie ce imi e mereu alaturi,numele l
ui este Joshephin sau Joshette.Este un Bernese Mountain,femela si foarte
activa. Bernese Mountain Dog este cunoscut in tara sa natala, Elvetia, sub numele Berner Sennenhund, care in traducere inseamna Bernese Alpine Herdsmen’ Dog (Cainele ciobanilor din muntii Alpi Bernezi). Cainii din rasa Bernese Mountain Dog au lucrat inca din cele mai vechi timpuri ca animale de tractiune, paznici de vite si caini de paza in fermele cantoanelor din Berna. Se presupune ca stramosii lor au fost adusi in Elvetia cu mai mult de 2000 de ani in urma de catre soldatii romani invadatori. Adus in Statele Unite in 1926, cainele Bernese Mountain Dog a fost inscris in catalogul genealogic al AKC in anul 1937.Este un caine increzator in el insusi, alert si bine intentionat, niciodata agresiv sau timid. Cainele Bernese Mountain Dog trebuie sa fie ferm, desi poate ramane distant la atentiile persoanelor necunoscute. Nerabdatori sa isi insoteasca stapanul si familia peste tot, Bernese Mountain Dog este un prieten credincios si devotat.

Bernese Mountain Dog este un caine extraordinar, mare ca proportii, cu blana in trei culori, robust si echilibrat. Este inteligent, puternic si suficient de agil pentru a face fata muncilor la care este folosit in regiunile montane de bastina. Masculii au trasaturi masculine, in timp ce femelele se disting prin feminitate. Desi par sa aiba o forma patrata, cainii Bernese Mountain Dog au un corp destul de alungit fata de inaltimea lor. Osatura robusta are o mare importanta. Corpul este plin.

Alegeti-va prietenii cu grija chiar daca sunt oameni sau animale dar eu mi-am gasit cel mai bun prieten

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu