joi, 22 martie 2012

"Capcana drogurilor si victimele ei"


Buna Bacauanilor!Astazi astazi avut loc concursul "Capcana drogurilor si victimele ei".La proiect au participat cate o clasa de-a 6-a din cele trei scoli,"Mihai Dragan","Alexandru Ioan Cuza" si atractia zilei a fost scoala "Constantin Platon".Am avut de desfasurat o piesa de teatru care sa justifice faptul ca drogurile nu trebuie consumate.Prin tragerea la sorti am hotarat cum vom incepe ordinea.Prima a fost scoala "Mihai Dragan" care trebuie sa recunoastem ca a avut un scenariu surprinzator de bun.Am urmat noi,clasa a 6-a C,noi reprezentandu-ne scoala,dar a iesit totul bine.Premierrea a fost plina de aplauze,scoala "Alexandru Ioan Cuza" a primit locul 3,scoala "Constantin Platon" locul 2 iar scoala"Mihai Dragan" locul 1.Si totusi noi am primit cele mai multe aplauze pentru ca am atins realitatea.La ora 14:00 am mers la Parcul Catedralei pentru a scrie pe baloane mesaje pro-viata si Contra-droguri.Baloanele au fost suflate de in aer la zeci de metri de pamant.In cele
din urma ne-am bucurat de copilaria ce ne-a mai ramas impreuna cu topoganele,leaganale si domnisoara profesoara Adriana Mastacan.Deci
fi-ti mandrii de noi.A fost in piesa:Lungu Alexandra,An

dreea Gradinaru,Sfaca Tiberiu,Damian-Luca Rares,Lovin Alexandru,Popescu Tudor,Istek Turkay,Diana Mihoc ,Alexandra Chirila si Solomon Codrin.Aplauze pentru munca lor si no

rmal cu ajutorul doamnei diriginte Alina Stefancu.A publicat Margineanu Raluca.







Un comentariu:

  1. Ma bucur ca ati avut o initiativa atat de interesanta!
    Felicitari! Fie ca mesajele voastre sa fie receptionate de cat mai multi oameni!
    Si voi, in primul rand, sigur nu veti uita ca drogurile produc dependenta, ne rapesc libertatea si sanatatea, atat de pretioase!

    RăspundețiȘtergere